odvzdušnenie spojky
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 496
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
- Kontakty:
vidno že si to neskúšal. ja som odvzdušňoval takúto spojku, a musel som to držať, pokiaľ som nechcel stále vyťahovať a zatláčať tú závlačku. pretože pri stláčaní pedálu by ti ta hadička behala hore-dolu...Pa3k156 napísal:tu je to krásne vidieť čo treba robiť a hadičku nieje potreba držať nikam neujde pokial tam bude závlačka http://www.youtube.com/watch?v=3ewJhDohFz8" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 14 Apr 2010, 22:47
no ja som povytiahol závlačku potom som po vytiahol hadičku max čo sa dalo a viem na 100% že som hadičku nedržal ani nijak nefixoval len som stláčal pedál a dolieval kvapalinu a viem že v ložisku som nemal žiadnu kvapalinu lebo som ho čistil a mazal tak bolo ako keby som ho kúpil nové. Robil som to sám a žiadna kvapalina nikde neunikala ani kvapka. Ale možno je origo ložisko odlišné od druho výroby. Ale u mňa to šlo bez problémou
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 496
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
- Kontakty:
mne islo o to, ze akonahle pumpujes pedalom, tak kvapalina vyjde von, a dnu si natiahne trochu vzduchu, tak preto som myslel, ze pri pumpovani, to treba drzat zatlacene. aspon u mna to tak bolo.. a to sa jednalo o spojku na 1,9JTD 147. tam je ten system podobny ako na 2.0TS.. ale mozno je trosku odlisnyPa3k156 napísal:no ja som povytiahol závlačku potom som po vytiahol hadičku max čo sa dalo a viem na 100% že som hadičku nedržal ani nijak nefixoval len som stláčal pedál a dolieval kvapalinu a viem že v ložisku som nemal žiadnu kvapalinu lebo som ho čistil a mazal tak bolo ako keby som ho kúpil nové. Robil som to sám a žiadna kvapalina nikde neunikala ani kvapka. Ale možno je origo ložisko odlišné od druho výroby. Ale u mňa to šlo bez problémou