Tak cievky vymenene kable tiez iskra ide pekne palivo tak isto no nestartne ani naznak... Sviecku vytiahnem mokru od benzinu no aj tak nic.. Rozvodovy remen mi este neprisiel ale vyzera to aj keby to bolo skocene tak o 1 az 2 zuby tak by to aspon stiklo.... No ja uz fakt neviem co tomu moze byt
edit:nevie niekto ako maju byt zapojene kable? prva cievka od volantu ide k 1. a 4. valcu a poradie medzi nimi je uz asi jedno ked palia spolocne?
Punto 1.1 40kw - nestartuje
-
Autor témy - Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
-
Autor témy - Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
http://forum.cars.cz/fiat/viewtopic.php ... 3&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
tu riesi pamigo to iste... nakonec ze to bolo preskocene o 3 zuby
jak mam nastavit rozvody? podla zotrvaka ci znackach na remeniciach?
http://web.telecom.cz/rozsini/puntomk1/fiat.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
celkom uzitocny link ak ma niekto fiata mk1
tu riesi pamigo to iste... nakonec ze to bolo preskocene o 3 zuby
jak mam nastavit rozvody? podla zotrvaka ci znackach na remeniciach?
http://web.telecom.cz/rozsini/puntomk1/fiat.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
celkom uzitocny link ak ma niekto fiata mk1
-
- Príspevky: 222
- Dátum registrácie: 03 Apr 2013, 10:15
http://www.youtube.com/watch?v=MY4Qk8-MetU" onclick="window.open(this.href);return false; video z výmeny, len som to preklikal tak neviem či pomôže, a tu to riešili tiež http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=71324" onclick="window.open(this.href);return false; ten druhý príspevok možno pomôže.
Som sa mohol staviť že to bude ten rozvod sakra
Som sa mohol staviť že to bude ten rozvod sakra
-
Autor témy - Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
tak este to nie je iste... ale ak to po rozvode nenaskoci tak to odtiahnem do ciganskej osady!!!
-
Autor témy - Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
-
- Príspevky: 414
- Dátum registrácie: 10 Apr 2013, 12:00
dani este predtym ako to spustis z kopca, nastav poriadne rozvod, zmeraj tlaky a ak to ma volnobezny ventil tka ho kukni ci je otvoreny. Totiz uno mi pod cca 10° nestartovalo (nastartovalo ale asi 10min som tocil) a musel som ho drzat plynom a bol ko ventil. Segrine bravo tak isto pod urcitu teplotu nestartovalo a bolo v pecku dvojrele. Fotrova Lancia ma s tymto tiez problem ale tam sme na chybu zatial neprisli.
Na fotrovej byvalej alfe ked strelil rozvod tiez sme nemali pocit ze sa zrazili ventili s valcami a ked sme to poskladali tak hopla smola, tlaky 00 nic a nenastartovalo, takze nova hlava...
Na fotrovej byvalej alfe ked strelil rozvod tiez sme nemali pocit ze sa zrazili ventili s valcami a ked sme to poskladali tak hopla smola, tlaky 00 nic a nenastartovalo, takze nova hlava...
-
Autor témy - Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
a kde najdem ten volnobezny ventil? ma to jeden vstrekovac pred klapkou a tam nic take ako ventil som nepozoroval tak nejaky tip na hladanie by bodol
1.0 1.1 1.2 sa nepotka nikdy bo ventili nedosiahnu na valec
ono tam ide aj palivo aj iskra len nestartuje proste ani naznak... preto som rele a ine veci vylucil
1.0 1.1 1.2 sa nepotka nikdy bo ventili nedosiahnu na valec
ono tam ide aj palivo aj iskra len nestartuje proste ani naznak... preto som rele a ine veci vylucil
-
Autor témy - Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
ee... sviecky su uz tak mokre od benzinu a ak je skoceny rozvod tak aj tak to nestartne... a to je vlastne posledna moznost potom uz len vysoka pec